Potrebujete akúkoľvek tréningovú pomôcku z nášho e-shopu reklamovať? Poďme sa do toho spoločne pustiť. Snažili sme sa celý reklamačný proces maximálne uľahčiť tak, aby pre vás bol čo najrýchlejší a najpríjemnejšie.
- Ak chcete tovar vrátiť, informácie nájdete na stránke Vrátenie tovaru
Reklamácia = najlepšia forma našej reklamy
Na reklamácie sa pozeráme úplne inak ako väčšina ostatných. Vytvorili sme si jednoduché pravidlo, ktoré hovorí, že reklamácia je najlepšia forma reklamy.
Viete, ako sa pozná dobrý poisťováka? Jednoducho. Spoznáte ho až vo chvíli, kedy chcete zrušiť poistku. Jasne, keď vtáčika lapajú, pekne mu spievajú, a to vie nielen poisťovací dokonale. A dobrého a poctivého obchodníka spoznáte práve až vo chvíli, keď potrebujete so zakúpeným tovarom pomôcť alebo ho rovno reklamovať.
Presne preto vieme, ako máme k reklamácii pristupovať. Môžete sa spoľahnúť, že urobíme maximum preto, aby sme ju vyriešili čo najrýchlejšie. Nehráme si na zákonné lehoty 30 dní, budeme na reklamáciu makať od prvého dňa, aby sme ju vybavili čo najrýchlejšie. Počas reklamácie spolu budeme v kontakte, nech máte neustále aktuálne informácie o tom, čo sa s celou záležitosťou deje.
Návod na podanie reklamácie:
- Stiahnite si reklamačný formulár vo formáte Excel alebo PDF
- Vyplňte formulár - odporúčame popísať poruchu čo najpresnejšie, pokojne pripojte nákres (červená políčka sú na nás)
- Vytlačte formulár a podpíšte
- Pripojte daňový doklad - faktúru
- Formulár s daňovým dokladom vložte do zásielky, ktorá bude obsahovať kompletný tovar (nie len reklamovanú časť), ktoré je potrebné zabaliť tak, aby balenie dostatočne bránilo poškodenie výrobku počas prepravy, a to vrátane obalu výrobku
- Odošlite na našu adresu - klasickým spôsobom, samozrejme bez dobierky :-). Adresa je: x-trening.sk (expedičný sklad HEJDUK SPORT), U Elektrárny 306, 530 02 Čeperka
Zaslanie reklamácie poštou je kľúčové
Vieme, že by ste radi vybavili reklamáciu cez telefón, aj nám by sa to páčilo. Bohužiaľ to ale zatiaľ nie je legislatívne možné a je potrebné splniť určité kroky, tzn. odoslať reklamovaný tovar klasickou poštou (pre konzultáciu ale volať môžete). K tovaru tiež nezabudnite pripojiť formulár a ostatné dôležité veci, popísané vyššie. V opačnom prípade nemôžeme reklamáciu prijať a tým sa celý proces predĺži, takže je lepšie hneď pripraviť všetky podklady správne, aby všetko prebehlo ako po masle.
Vybavenie vašej reklamácie
Oprávnenosť alebo neoprávnenosť reklamácie vždy hodnotia priamo výrobca, dovozca tovaru alebo oprávnená osoba (napr. Tovaroznalec), ktorý k tomu vydá svoje písomné stanovisko. Klasická byrokracia, ale nebojte, všetko budeme strážiť, aby celý proces prebehol hladko.
Ak reklamáciu uznajú (hurá), zašleme vám opravený výrobok, nový kus alebo vám vrátime peniaze prevodom na váš bankový účet najneskôr do 14 pracovných dní, (peniaze nevraciame zloženkou). U oprávnenej reklamácie máte ešte navyše nárok na úhradu poštovného, a to v primeranej výške.
Viac informácií
Snažili sme sa opísať to najdôležitejšie. Napriek tomu, ak by ste mali k reklamáciám akékoľvek otázky, neváhajte sa nás kedykoľvek obrátiť. Samozrejme máte k dispozícii aj kompletný Obchodné podmienky, kde sa dozviete do bodky úplne všetko.
Daniel Višňák
Spoluzakladateľ x-trening.sk & špecialista na tréningové pomôcky
Páči sa vám, ako svoju prácu robíme? Zistite, čím ešte meníme pravidlá hry:
- vytvárame si vlastné fotky - | - natáčame vlastné videá - | - produkty testujeme v praxi - |